Hur betalar jag min order?

Betalning sker via Svea Checkout. Välj mellan kortbetalning, faktura, banköverföring eller delbetalning.

 

Vill du komma i kontakt med Svea ekonomi?

Svea’s kundtjänst är öppen Måndag – Torsdag 08–19, Fredag 08–18, Lördag 10–17 och Söndag 11–17.

Telefon: 08 – 514 931 13

Mejladress: swp@sveaekonomi.se

Byten & Återköp

Returrätt inom 14 dagar från det att kunden mottagit varan. Varan skall vara oanvänd och i obruten komplett originalförpackning. Återbetalning sker endast då varorna returneras i helt skick. Du väljer själv om du vill ha återbetalning eller en annan vara i utbyte.

Kontakta alltid kundtjänst innan du returnerar produkten. Vid byte eller återbetalning kontaktar du vår kundtjänst som ger dig ett returnummer. Märk alltid ditt returpaket med detta nummer och inkludera en kopia på kvittot/ordersedeln.

Returen är godkänd då varan har inspekterats av vår personal. Skicka tillbaka varan i liknande emballage som den mottogs i.

Notera att det är varans skick vid framkomsten till Kakellagret som är avgörande för om varan kan anses ha returnerats i helt skick.

Retur sker på kundens bekostnad och risk.

Köpvillkor

Hur lång leveranstid är det?

Vi skickar normalt inom 24h från din order.

Har du valt leverans till ombud skickas din leverans till närmaste DHL ombud.

Väljer du företagspaket skickas din leverans till din valda företagsadress.

Vid hemleveranser skickas din beställning med DHL Homedelivery alt. DHL Pall. Du blir då aviserad där du får välja leveransdag/tid för din leverans.

Leveranstid beroende på var i landet du bor. I de fall vi inte har produkten i eget lager kan det komma i 2 försändelser, alternativt endast direkt från vår leverantör.

Vad kostar frakten?

Leverans till ombud: 69:-

Företagspaket: 199:-

Frakt kakel /större gods 395kr

Frakt övrigt 250kr upp till 2500kr som är fraktfri gräns.

Din order går även att hämta kostnadsfritt i vår butik i Västerås.